زمانی که اسم تبلیغات بیان میشود موارد گوناگونی به ذهن خطور میکند. از تراکت و کمپینها تا تیزر تلویزیونی و تنوع خدمت به مشتری را در بر میگیرد. تبلیغات در دنیای امروز به جهت پیشرفت و رقابت، باعث رشد میشود. تبلیغات و خدمات پس از فروش، در همه کسب و کارها یکی از موارد مهم بشمار میرود. شرکت ادمیلسون، تولید کننده لوازم خانگی ایرانی در عرصه تبلیغات محیطی، عملکرد مناسبی دارد. مدیریت محترم شرکت ادمیلسون برای محصولات خود، خدمات پس از فروش ویژهای در نظر گرفته است. این خدمات شامل 3 ماه گارانتی تعویض و ضمانت 24 ماه است. این شرکت همچنین برای فروشندگان محصولات خود، سبدهای ویژه تبلیغاتی و تشویقی ارائه میکند. در ادامه به جزئیات این موضوع میپردازیم.
اقلام تبلیغاتی ادمیلسون
تیم تبلیغاتی ادمیلسون برای متمایز نمودن نمایندگان مجاز فروش، از روشهای گوناگونی استفاده نموده است.
- مش
- پوستر
- وابلر
- کلیپهای آموزشی
- کلیپهای تبلیغاتی
- طرح تعویض لوازم خانگی
- اختصاصی کردن تبلیغات
- ریسه های کاغذی
- پخش ویدئو تبلیغاتی در فروشگاه
مش تبلیغاتی برای درب فروشگاه شما
از مش بر روی درب فروشگاهها، برای متمایز کردن نمایندگیهای مجاز ادمیلسون استفاده شده است. این عملکرد باعث اطمینان بیشتر خریداران لوازم خانگی هوشمند از فروشگاه دارای این نشان میشود. قیمتها و شرایط گارانتی در فروشگاه های دارای علامت ادمیلسون بررسی و بهترین لیست و خدمات برای آن فروشگاه در نظر گرفته شده است.
همچنین شرکت ادمیلسون برای آشنایی بیشتر فروشندگان با کاربرد دستگاهها، به آنها آموزش های لازم را میدهد. برای اینکار از نیروهای مجرب و خبره استفاده شده است. در تکمیل آموزشهای حضوری، ویدئو طبخ غذا و نحوه استفاده از دستگاهها بصورت جداگانه و تلفیقی تهیه شده که در اختیار نمایندگان قرار میگیرد. همچنین برای راحتی فروشندگان و خریداران لوازم خانگی، تمام ویدئوها در سایت ادمیلسون درج گردیده است.
وابلرهای راهنما چه نقشی در تبلیغات دارند؟
وابلرهایی روی کالاها نصب میشود که وجه تمایز محصولات ادمیلسون با محصولات مشابه دیگر برندها میباشد. همچنین بروی آن QR CODE درج شده تا مصرف کننده به صفحه محصول در سایت شرکت دسترسی داشته باشد. مصرف کننده با اسکن این صفحه مشخصات دستگاه و تنوع رنگی آن را بررسی میکند. همچنین 3 ماه گارانتی طلایی تعویض کالا در یک سوی دیگر وابلر درج شده است، که به مصرف کنندگان عزیز اطمینان تعویض کالا در90 روز اول خرید را نوید میدهد.
هدف پوسترهای شگفتی ساز شرکت ادمیلسون چیست؟
شرکت ادمیلسون با تغییر فصل و ایام خاص، با نصب پوستر در فروشگاهها، اطلاع رسانی تخفیفهای ویژه فروش، طرح تشویقی مصرف کننده و محصولات جدید را انجام میدهد. پوسترها بطور همزمان در سایت WWW.EDMILSON.IR و تمامی نمایندگیهای فروش سراسر کشور نصب میشود. این اتفاق باعث میشود تا نمایندگان و مصرف کنندگان از فرصت پیش رو بهترین بهره را ببرند. برای نمونه طرح تعویض کالا در بهار و تابستان بوده است. این کمپین برای تعویض لوازم خانگی کوچک سایر برندها با محصولات شرکت ادمیلسون انجام شد. از این کمپین استقبال خوبی شد بطوری که برخی از مشتریان کالاهای جدید و سالم خود را نیز برای تعویض با محصولات ادمیلسون، ارسال کرده بودند که از طرف شرکت، به مراکز خیریه اهدا گردید.
ریسه و تاثیر آن در جذب مشتری
ریسهها معمولا از جذابیت خاصی برخوردار هستند و با طرح، نقش و رنگهای مختص شرکت ادمیلسون، میتواند نگاه خریداران را به سمت فروشگاهها جذب کند. بر روی این ریسهها لوگو ادمیلسون، تصویر محصولات، شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش طراحی شده است. همچنین راههای ارتباط با شرکت، از طریق فضای مجازی و شماره تماس نیز در نظر گرفته شده است.
اختصاصی کردن تبلیغات در نمایندگیها
وقتی صحبت از اختصاصی شدن تبلیغات میشود، تقویمهای رومیزی، خودکار و یا از این قبیل لوازم در ذهن نقش میبندد؛ اما شاید کمتر کسی به فکر شخصی سازی ویدئوهای تبلیغاتی باشد. شرکت ادمیلسون در نظر دارد که برای نمایندگان هر استان کلیپهای طبخ غذا و آشنایی بهتر با محصولات، تهیه و تدوین کند. مدیر تبلیغات شرکت ادمیلسون در این خصوص به موارد زیر اشاره کرده است.
- آذربایجان: پخت کوفته تبریزی با پلوپز
- مازندران: پخت اکبر جوجه با آون سولار
- اصفهان: شیرینی نخودچی با خردکن
- گیلان: تهیه ترش کوکو با ساندویچ ساز
پخش کلیپ در فروشگاه
ویدئو تبلیغاتی یکی دیگر از روشهای معرفی برندهای معتبر میباشد. با توجه به آمارگیری در زمینه تبلیغات، بیش از 70 درصد مطالب از طریق چشم در ذهن ورود میکند. از این رو شرکت ادمیلسون با پخش ویدئوهای کوتاه معرفی کالا و آموزش آشپزی با محصولات را بطور اختصاصی و با نام فروشگاه تدوین میکند. کلیپها در مراکز خرید و فروشگاههای کوچک و متوسط، در حال پخش است. به واسطه جذابیت ویدئوها با استقبال فروشندگان همراه بوده است.
تبلیغات شرکت لوازم خانگی ادمیلسون
همانطور که در بخشهای قبلی گفتیم شرکت ادمیلسون با روشهای نوین در حوزه تبلیغات، سعی بر آشنایی بیشتر خریداران لوازم خانگی با این برند داشته است. تیم تبلیغاتی ادمیلسون با برگزاری کمپینها، تبلیغات محیطی و تولید ویدئو آشپزی، انتخاب و خرید آسان مصرف کنندگان لوازم خانگی را در نظر میگیرد. همچنین با خدمات پس از فروش و تعویض کالا آسایش خریداران را فراهم کرده است.