مقایسه 4 اتو بخار ایرانی با قیمت زیر 3 میلیون تومان

0
(0)
مقایسه 4 اتو بخار ایرانی با قیمت زیر 3 میلیون تومان
مقایسه 4 اتو بخار ایرانی با قیمت زیر 3 میلیون تومان

این روزها ظاهری آراسته و مرتب یه یک امر مهم تبدیل شده است و برای صاف کردن البسه، اتو بخار ایرانی بهترین وسیله است. این وسیله پرکاربرد، طرفداران بسیاری دارد که ممکن است در طول هفته چند باری از آن استفاده کنند. به همین علت باید اتو بخاری را انتخاب کنید که باکیفیت و دارای قابلیت‌های بسیار خوبی باشد. زیرا رعایت این موارد اتوکشی را آسان کرده و به کاری لذت بخش مبدل می‌کند. به همین خاطر در این مطلب به بررسی و مقایسه 4 اتو بخار ایرانی با قیمت زیر 3 میلیون تومان پرداخته‌ایم.

آشنایی با اتو بخار ایرانی

قبل از اینکه به بررسی و مقایسه برند‌های مختلف اتو بخار ایرانی بپردازیم، بهتر است با عملکرد و ویژگی‌های این محصول پرفروش آشنا شویم. عملکرد این محصول برای از بین بردن چین و چروک لباس‌ها است که ظاهری شیک و آراسته به افراد می‌دهد. همچنین این دستگاه برای صاف نمودن پرده‌ها و پارچه‌ها بسیار کاربردی است. اتو بخار‌ ایرانی در دو نوع اتو بخار دستی و اتو بخار مخزن دار در بازار لوازم خانگی ایران موجود می‌باشد. در نوع دستی آن مخزن آب در درون اتو قرار گرفته است و حداکثر حجم آن 400 میلی‌لیتر است. اما در اتو بخار مخزن‌دار ظرفیتی بین 2 لیتر تا 4 لیتر در نظر گرفته می‌شود. در ادامه به برخی از قابلیت‌ها و ویژگی اتو بخار دستی ایرانی اشاره خواهیم داشت.

چرا اتو بخار ایرانی؟

چرا از اتو بخار ایرانی استفاده کنیم؟ این سوال ممکن است در هنگام جستجو اتو بخار برای شما پیش بیاید. اتو بخار ایرانی با توجه به شرایط، نیاز و محیط مصرفی در داخل ایران طراحی شده‌اند. به همین دلیل با شرایط جوی و مواد داخلی موجود در بازار ایران، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهند.

نکته دیگر، قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ اتو بخار های ایرانی است. این امر باعث می‌شود که به راحتی و با اطمینان بیشتر، یک محصول کارآمد و با کیفیت را برای اتوکشی و ار بین بردن چین و چروک پارچه انتخاب کنیم. در کل، انتخاب اتو بخار ایرانی نه تنها به بهبود کارایی کمک می‌کند، بلکه با توجه به کیفیت و عملکرد برتر، به یک تجربه رضایت‌بخش در مراقبت از لباس‌ها تبدیل می‌شود.

آشنایی با <yoastmark class=

راهنمای خرید اتو بخار ایرانی

برای انتخاب و خرید یک اتو بخار ایرانی با کیفیت نیاز است تا به برخی از ویژگی‌های آن دقت ویژه شود. این قابلیت‌ها عبارتند از:

قدرت بخاردهی: یکی از مهم‌ترین عوامل اصلی در یک اتو بخار ایرانی، قدرت بخاردهی آن است. این ویژگی میزان بخار تولیدی و کیفیت در اتوکشی البسه‌ها، بسیار موثر است.

زمان گرم شدن: سرعت گرم شدن و ایجاد بخار در اتو بسیار مهم است. هرچه این زمان سریع‌تر باشد، زمان اتوکشی بسیار کمتر خواهد بود.

ظرفیت مخزن آب: مخزن با ظرفیت مناسب برای اتو بخار اهمیت به‌خصوص خود را دارد. هرچه این ظرفیت بیشتر باشد، نیاز کاربر به پرکردن مجدد مخزن را کمتر می‌کند و می‌توان زمان بیشتری از اتو استفاده کرد.

امکانات و ویژگی‌های اتو بخار: وجود ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی مانند، خاموش شدن خودکار، سیستم ضد چکه، آبپاش، بخار لحظه‌ای، سیستم رسوب , کفی سرامیکی نچسب برای اتو بخارها بسیار مهم و قابل توجه هستند.

کیفیت ساخت اتو بخار: باید توجه داشته باشید که کیفیت مواد اولیه و قطعات بکار رفته در ساخت اتو بخار ایرانی، باعث افزایش طول عمر مفید آن شود. کیفیت ساخت و استحکام قطعات میکانیکی دستگاه باعث کاربردی‌تر اتو بخار می‌گردد.

کفی اتو بخار ایرانی: جنس کفی بکار رفته در اتو بخار ایرانی باید از پوشش نچسب باشد زیرا باعث سر خوردن اتو بخار بر روی البسه و پارچه‌ها می‌گردد. معمولا جنس کفی اتو بخار از استیم گلاید پلاس، سرامیک، استیل ضد زنگ، تفلون، تیتانیوم و استیم گلاید است.

انواع کفی اتو بخار

جنس کفی اتو بخار ویژگی
اتو بخار با کفی استیم گلاید پلاس حرکت روان روی پارچه

عدم چسبیدن البسه و پارچه به کفی

اتوکشی در اطراف دکمه‌ها

اتو بخار با کفی سرامیک توزیع سریع حرارت

حرکت بسیار روان در البسه

سطح سیقلی و نچسب

نظافت آسان و ساده

اتو بخار با کفی استیل توزیع حرارت بسیار سریع

استحکام بالا

نظافت آسان

احتمال چسبیدن پارچه و البسه به کفی

اتو بخار با کفی تفلون نچسب بودن

صاف و صیقلی است

احتمال شکستن کفی با وسایلی مانند دکمه و زیپ

اتو بخار با کفی تیتانیوم سطع براق و ضد لکه

توزیع حرارت با سرعت بالا

در مقابل شکنندگی و ضربه مقاوم است

احتمال سوزاندن یا چسبیدن لباس به کفی

حرارت در آن نسبت به سایر کفی‌ها کمتر است

اتو بخار با کفی استیم گلاید حرکت روان بر روی البسه

توزیع و هدایت گرمایی بالا

در مقابل خط و خش مقاوم است

گارانتی و خدمات پس از فروش: به دلیل وجود کالاهی قاچاق و تقلبی در بازار لوازم خانگی، پیشنهاد می‌کنیم به دنبال دستگاه‌هایی با گارانتی معتبر باشید. در این صورت مشکلی در خصوص خرابی و تعمیر اتو بخار ایرانی نخواهید داشت.

بهترین اتو بخار ایرانی زیر 3 میلیون تومان

در بازار فعلی، تنوع بسیاری از اتو بخارها وجود دارد که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند.در لیست بهترین اتوبخارهایی ایرانی، برندهای ادمیلسون، پارس خزر، تولیپس و بلانتون قرار گرفته است. در ادامه به پرفروش‌ترین اتو بخار ایرانی زیر 3 میلیون تومان به همراه قابلیت‌ها و امکانات آن‌ها اشاره شده است.

بهترین <yoastmark class=

اتو بخار پارس خزر مدل SI-702

پارس خزر یکی از پرسابقه‌ترین برندها در حوزه لوازم خانگی است که محصولات باکیفیت را تولید می‌کند. اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 دارای فناوری ضد رسوب، ضد جرم، ضد چکه، قطع کن خودکار و… است.

 

اتو بخار ایرانی ادمیلسون مدل ED950

شرکت لوازم خانگی ادمیلسون، با استفاده از بهترین مواد اولیه، با کیفیت‌ترین محصولات برقی را تولید می‌کند. اتو بخار ایرانی ادمیلسون مدل ED950 با استفاده از فناوری روز دنیا ساخته شده است. قابلیت‌‌هایی نظیر، قدرت بخاردهی بالا، کفی سرامیکی، سیستم ضد چکه و ضد رسوب، خاموش شدن خودکار، چرخش سیم 360 درجه و… برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. اتو بخار ادمیلسون مدل ED950 با داشتن گارانتی تعویض 90 روزه کالا، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بارزار به شمار می‌رود.

<yoastmark class=

اتو بخار تولیپس مدل SI-A385C

برند تولیپس با تکیه بر تجربه صنایع ناسیونال ایران، شروع به فعالیت کرده است. این برند همچون شرکت ادمیلسون تمرکز بیشتری در تولید لوازم خانگی کوچک دارد. اتو بخار تولیپس مدل SI-A385C با امکاناتی مانند کفی سرامیک، قطع کن خودکار و سیستم ضد چکه و ضد رسوب تولید می‌شود.

اتو بخار بلانتون مدل مدل SI1005

بلانتون، یک برند نوظهور است که توانسته سهم خوبی از بازار لوازم خانگی را در اختیار خود بگیرد. اتو بخار بلانتون مدل SI1005 با ویژگی سیستم ضد چکه، اسپری آب، بخاردهی لحظه‌ای و… می‌باشد.

نام اتو بخار مشخصات اتو بخار قیمت
اتو بخار ایرانی پارس خزر مدل SI-702 ·      2400 وات

·      تنظیم بخار دهی

·      کفی استیل

·      مخزن آب 300 میلی‌لیتری

·      سیستم ضد رسوب

·      و ضد چکه

·      طول کابل 2.5 متر

1.800.000 تومان
اتو بخار ایرانی ادمیلسون مدل ED950 ·      3000 وات قدرت

·      تنظیم میزان بخاردهی

·      کفی سرامیک

·      دارای سیستم ضد رسوب و ضد چکه

·      طول سیم 1.8 متر

·      مخزن آب 400 میلی‌لتری

·      چرخش سیم 360 درجه

·      قطع کن خودکار

·      قابلیت بخار دهی عمودی

·      دارای 24 ماه گارانتی و 3 ماه گارانتی تعویض

2.740.000 تومان
اتو بخار بلانتون مدل SI1005 ·      3000 وات قدرت

·      دارای سیستم ضد رسوب و چکه

·      خاموش شدن خودکار

·      کفی سرامیکی

·      مخزن آب 390 میلی‌لیتری

2.400.000 تومان
اتو بخار تولیپس مدل SI-A385C ·      2400 وات قدرت

·      دارای قطع کن خودکار

·      سیستم ضد چکه و ضد رسوب

·      کفی سرامیکی

·      مخزن آب 350 میلی‌لیتر

·      طول سیم 1.8 متر

1.750.000 تومان

همان‌طور که در جدول مقایسه‌ بالا مشاهده می‌کنید، اتو بخار ایرانی ادمیلسون در بازه قیمتی زیر 3 میلیون تومان از امکانات و قابلیت‌های بیشتری را عرضه می‌کند. از جهتی دیگر ظاهری مدرن و کیفیت خوب، آن را تبدیل به یک انتخاب هوشمندانه کرده است.

سخن پایانی

هدف این مطلب مقایسه 4  اتو بخار ایرانی با قیمت  زیر 3 میلیون تومان بوده است. این محصولات از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار هستند و با توجه به بازه قیمی آن‌ها بسیار پرطرفدار هستند. از طرفی اتو بخارها، اتوکشی را بسیار آسان کرده و به ظاهری شیک بسیار کمک می‌کنند. پیشنهاد نگارنده این مطلب، اتو بخاری ایرانی ادمیلسون است؛ که با توجه به کیفیت و امکانات بسیاری که دارد، انتخاب هوشمندانه و راضی کننده‌ای خواهد بود.

edmilson-ed950
edmilson-ed950

 

 

این مقاله چقدر برای شما مفید بود؟

0 / 5. 0

مطالعه بیشتر  کولر گازی اینورتر بهتر است یا روتاری؟ راهنمای کامل خرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *